مجتمع صنعتی کاجاران پیشرو پلیمر ( دانش بنیان )

آقای مهندس طرب خواه مدیرعامل شرکت پتروپاک مشرق زمین(پتروشیمی پتروپاک): در پتروشیمی ما، از محصولات کاجاران استفاده شده و خیلی راضی هستیم. دیگران هم به توصیه ما از کاجاران دستگاه خریدند.

  • صفحه اصلی
  • خبرها
  • آقای مهندس طرب خواه مدیرعامل شرکت پتروپاک مشرق زمین(پتروشیمی پتروپاک): در پتروشیمی ما، از محصولات کاجاران استفاده شده و خیلی راضی هستیم. دیگران هم به توصیه ما از کاجاران دستگاه خریدند.

آقای مهندس طرب خواه مدیرعامل شرکت پتروپاک مشرق زمین(پتروشیمی پتروپاک): در پتروشیمی ما، از محصولات کاجاران استفاده شده و خیلی راضی هستیم. دیگران هم به توصیه ما از کاجاران دستگاه خریدند.

آقای مهندس طرب خواه مدیرعامل شرکت پتروپاک مشرق زمین(پتروشیمی پتروپاک):
در پتروشیمی ما، از محصولات کاجاران استفاده شده و خیلی راضی هستیم. دیگران هم به توصیه ما از کاجاران دستگاه خریدند.
ما برای اولین بار در ایران “گرید مستربچ پلی استایرن ” را تولید کردیم
از نظر ظرفیت تک خطی بزرگترین خط خاور میانه هستیم و در رأس هلدینگ ما شرکت بستنی میهن قرار دارد
شرکت پتروپاک مشرق زمین در راستای تولید پلی استایرن ها حرکت خود را شروع کرده است. ما در فاز اول یک پلنت 100 هزار تنی بر روی یک خط تولید احداث کردیم که قابلیت تولید پلی استایرن مقاوم و پلی استایرن معمولی (کریستال) را دارد. هدف ما تولید گریدهای تخصصی است و تازه در این راه پا گذاشته ایم. در سته که تجربه 45 ساله در هلدینگ داریم، هلدینگ ما محصولات متنوعی دارد. در راس هلدینگ شرکت معظم بستنی میهن است، هلدینگی که داریم در لایه های بیرونی بستنی میهن و تکمیل زنجیره بستنی میهن است. 20درصد تولید ما برای مصارف خود بستنی میهن است، جهت بسته بندی بستنی، پنیر، ماست و غیره. بقیه اش هم برای فروش به سایرین و ما فقط در گرید تخصصی فعالیت می کنیم.
من از اینکه دیروز در کنفرانس شنیدم تولید کنندگان ما، با 20درصد ظرفیتشان مستربچ و کامپاند تولید می کنند خیلی متأثر شدم و به سهم خودمان برای افزایش این تولید کمک خواهیم کرد.
مشکلی که مصرف کنندگان در داخل کشور داشتند، محدودیت گرید در پلی استایرن ها بود و ما این مشکل را حل کردیم. هم اکنون ده گرید قابل دسترس پلی استایرن معمولی (GPPS) داریم که هم در سایت مان قابل رؤیت است و هم در دپوی انبار داریم. ما برای اولین بار در ایران گرید مستربچ پلی استایرن را تولید کردیم و مجموعاً ده گرید آماده تحویل داریم.
در پتروشیمی ما، از محصولات کاجاران استفاده شده و راضی هستیم، به توصیه ما دیگران هم از کاجاران دستگاه خریدند و اونها هم راضی هستند
با ماشین سازها اکثراً روابط دوستانه و آشنایی قبلی داریم و اینها برای صنایع پایین دست ما هستند. ما از مونومر، پلیمر تولید می کنیم و به همین علت از ماشین سازها کمک می گیریم. ماشین سازها می توانند به مشتریانشان در انتخاب محصول مناسب کمک کنند، یعنی جهت خرید ماشین مناسب.
البته در پتروشیمی ما از محصولات کاجاران استفاده شده است . آقای هروس ابراهیمی برای اولین بار “اسکرین چنجر 9 تن در ساعت” برای ما ساختند و فوق العاده هم راضی هستیم، هیچ مشکلی نداشته و کاجاران را به دیگران هم توصیه می کنم. علاوه بر پتروشیمی خودمان، پتروشیمی های “آرتان پترو” و “ایسین پلاست” هم به توصیه من از کاجاران اسکرین چنجر 4 تن خریدند و اونها هم راضی هستند.

منبع: وب سایت انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند (جهت مطالعه متن کامل مصاحبه بر روی لینک زیر کلیک کنید)
https://goo.gl/AXiXKJ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟